Christmas time~
很好聽唷
祝大家聖誕快樂~也祈禱小Baylee趕快好起來


There is something special about this time of year
今年的這個時候有一點特別
The Christmas feelings everywhere
到處都是耶誕的氣氛
I just got home to join you
我只是回到家 並融入你們
I've been away too long (been away too long)
我已經離開太久了
But now I'm back to share my love
但是我在這時回來並分享我對你們的愛
Friends are reunited, one big family
朋友又聚在一起,像一個大家庭
Filled with love to last throughout the year
讓滿滿的愛在今年最後一次佈滿大地

Chorus:

Christmas time, time to share our love
耶誕的時刻,分享我們愛的時刻
Come and join the tidings to the world
讓我們一起把這一個消息傳到世界的每個角落
Christmas time, the best time of the year
耶誕的時刻,每年最好的時刻
Yes it's Christmas time
沒錯 就是耶誕的時刻
Oh, Christmas time
OH 耶誕的時刻

You and me together, a sleigh ride in the park
你和我一起,在公園駕著雪橇
Loving, kisses straight from my heart (straight from my heart)
愛你,想親吻你 我的心意不隱藏
Snowflakes falling gently, a smell in of chestnuts in the air
雪花輕輕的落下,空氣中飄著栗樹的香氣
And Christmas lights, they gleam across the sky
而且耶誕的光芒,突然出現並橫跨天際
Oh it's Christmas time
OH 耶誕的時刻

Bridge:

Do you remember (do you remember)
你還記得嗎
Everything felt so right when I held you close to me
每次我擁你在懷中那感覺是多麼的美好
Do you remember those cold Christmas nights
你還記得那些寒冷的耶誕夜
When we saw the world in harmony
當我們看到這個世界是如此的和諧

arrow
arrow
    全站熱搜

    kinue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()